Ezekre figyelj a social média jelenlétednél
A magyar reklámügynökségek szerint az egyik legfontosabb az online világban a hitelesség. Rengeteg az álhír, az úgynevezett fakenews, illetve az olyan polihisztor, aki mindenhez, de igazából semmihez sem ért. Akár egyszemélyes vállalkozást vezetünk, akár nagy, több munkatársat is foglalkoztató cégnél dolgozunk, fontos, hogy önazonosak legyünk. A reklámügynökségügyfelei számára készített reklámjaiban is igyekszik azokat a pozitívumokat erősíteni és kihangsúlyozni, ami valóban jellemző az adott márkára, cégre. A felhasználók nem lükék, sőt, egyre tudatosabbak, ez az egyik, a másik pedig, hogy nem hiába él az a mondás, hogy a hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát. Elég egy félrecsúszott kommunikáció egyelferdített állítás és akár az egész cégünk lehúzhatja a rolót. Volt már erre nem egy, nem kettő példa. A magyar reklámügynökségek segítségünkre lehetnek egy fenntartható és folyamatosan fejlődő, friss és energikussocial média jelenlét kialakításában és működtetésében. De a reklámügynökség önmagában ehhez nem elég, hiszen az egész motorja, fő mozgatórugója mi vagyunk. A mi és cégünk, márkánk tudása, tapasztalata és szakértelme az, ami a sikerességünk és eredményeink egyik fő kulcsa lesz.