Mi lesz veled rendezvény piac?

Teljes a bizonytalanság a rendezvény piacon. És ez nem csak hazánkat, hanem az egész világ rendezvényeit érinti. Azok a nagy cégek, akik digitális ügynökség segítségével tervezik a kommunikációjukat sincsenek jobb helyzetben sajnos. Bár egy digitális ügynökség kreatív szakemberei a legrosszabb helyzetből is képesek valami használhatót alkotni, azért egy világhírű zenei fesztivál esetében az, hogy csak 500 fő alatti esemény szervezhető továbbra is, elég nagy érvágás. Az online ügynökség számára sem egyszerű ez az időszak, hiszen a minden mindenre hatással van elve alapján, sok ügyfelük számára lehetetlenné vált a további közös munka. Az online ügynökség is pénzből él, és ha a megrendelő nem tud nekik fizetni, akkor sajnos nem tudnak tovább együtt dolgozni. Sok közös project szervezése már hónapokkal ezelőtt elkezdődött és egy ilyen váratlan és egyedi helyzet miatt szükségessé válik, hogy az addigi remek ötleteket és rengeteg munkát kukába kell dobni és egy teljesen új, tiszta fehér lapon kell újra nekiállni a tervezésnek. A nyár ilyen szempontból már tényleg felejtő, de az őszi és téli kampányokkal még talán megmenthető ez az év, elérhető hogy ne billenjen nagyon negatív irányba a 2020-as év eredmény kimutatása. Mivel ez a helyzet vis major, is hibáztatni és felelősségre vonni senkit sem lehet. Összefogással és egymás támogatásával, valamint tudással és megfeszített munkával kell dolgozni azon, hogy a vállalkozások és márkák és velük együtt az ügynökségek is talpon tudjanak maradni.