Az ünnepek közeledtével talán még jobban a környezetvédelemre helyeződhetne a hangsúly. DE sajnos pont, hogy fordítva szokott ez működni. Ilyenkor még akik próbálnak is zölden gondolkodni és cselekedni, sokukat elragadja a hév. Túlköltekeznek, felesleges dolgokat is megvásárolnak a rengeteg egyszer használatos csomagolóanyagról nem is beszélve. Legyinthetünk rá, hogy egyszer egy évben belefér, de sajnos a föld készletei végesek és az emberiség már így is rettentően feszegeti a határokat. Bár a cégek is egyre aktívabbak zöldmarketing terén, általánosságban elmondható, hogy hazánkban van még hova fejlődni. De hogy ne lássuk ilyen borúsan a helyzetet, lássunk néhány jó példát, hogy a zöldmarketing igenis működék és ha még gyerekcipőben is jár, de legalább elindult egy pozitívabb, zöldebb szemlélet. …